somnis

Avui he tingut un malson. Anàvem Davi i jo en un tren que anava massa ràpid, prenia les curves sense frenar, i les vies estaven en molt mal estat. A vegades ni hi havia vies, però el tren seguia el seu recorregut. Després ja no èrem al tren, sinó al cotxe i plovia. Anàvem per la carretera i hi havia rierols que creuaven la carretera, provocats per l’aigua que venia de les muntanyes. Però arribavem a un lloc on ja no es podia passar, hi havia massa aigua i si passàvem la corrent s’emportaria el cotxe. Tot just vèiem com un cotxe davant nostre era “empassat” per l’aigua, li deia a en David de retrocedir i em diu que no, que no hi ha problema i jo li crido perque comença a entrar a l’aigua. Semblava que podíem passar però al final una gran onada d’aigua fangosa ens cobreix tot el parabrises i notem com el cotxe està envoltat d’aigua. Penso: ja està, l’hem cagada, ens morirem. Llavors m’aferro al seu braç i el meu últim pensament era: serà una mort dolça al seu costat. En aquell moment m’he despertat. Eren les 5:42. Ha estat un somni molt real, em sembla que quan he cridat al somni, he cridat també mentre dormia. M’he despertat i no tenia sensació d’angúnia però no volia tornar a tancar els ulls per si continuava el mateix somni.

Related Posts with Thumbnails

2 pensamientos en “somnis

  1. Diana

    Hola Montse, me acabo de enterar que tienes un blog!

    Me ha gustado mucho tu sueño, y me ha parecido muy bonito y muy significativo.

    Se dice que los coches (supongo que se extiende a todos los medios de locomoción) simbolizan la vida, y el control que tu puedas tener sobre ella.

    Bueno, no te voy a decir como lo he interpretado yo, por que supongo que tu eres la que mejor lo puedes interpretar, pero si decirte que me alegro muchísimo de que hayas encontrado el amor. Que envidia!!

    Besotes

  2. Montse Autor

    Hola Di,

    ¡gracias por la visita! Me sorprende que hayas entendido el sueño, como estaba en catalán. Me alegro de que te gustase. Yo en lugar de fijarme en el coche me he fijado en lo de la inundación, y se ve (por lo que he leído respecto a la interpretación de sueños), que tiene que ver con una situación difícil o algo así. Yo lo he interpretado por el tema de que ahora mismo estoy mirando hipotecas… pero bueno, no lo veo negativo, sino positivo, sobre todo el pensamiento final que tuve antes de despertarme, que sería al lado de David.

    Ainshhhhhhhhh!

    ¿a ti te gusta el mundillo ese de interpretar los sueños?

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *