Archivo por meses: marzo 2009

Berenar-sopar al pis

Avui hem convidat als meus pares i germans a fer un berenar-sopar.

maduixes, fresas, strawberry, xocolata, chocolate, pastís de poma, pastel de manzana, apple pie, apple cake, apple, pie, cake, pastís, poma, pastel, tarta, manzana, tarta de manzana

Ha estat un cap de setmana intens. Ahir neteja i avui ficats a la cuina ja de bon matí. Del berenar destacaria:

  1. els aperitius salats de pasta de full: napolitanes petites de xistorra, farcellets de pernil i formatge, llacets de sobrassada i palmeres amb formatge ratllat (tot i que aquestes últimes no les hem posat a taula)
  2. les postres: pastís de poma, «piruletes de maduixes amb xocolata» i amb la resta de xocolata: una teula de xocolata de crocanti, avellanes i nous

Ah, també hem fet el peix que podeu veure a la foto. És la manera en què hem servit als meus nebots el berenar. El peixet està inspirat en el llibre Berenars bestials.
A banda, David ha estat tallant pernil prop de 2 hores. Hem posat un parell de fustes d’embotit ibèric, unes gambes al forn amb all i julivert, unes truites de patates, una amanida de formatge de cabra i pica-pica variat.

Ha estat un dia dur i estem supercansats, però ens anirem satisfets a dormir. Hem quedat com uns senyors 😀

PD: la vaixella de flors és heretada.

Vida entre rejas

Abre tu mente.
La vida no se acaba tras una reja.
Sé como las plantas de este balcón.
No te encierres ni permitas que te encierren.
No te limites ni a ti ni a los que te quieren.
Sé hiedra y trepa por las paredes.
Si es necesario, sé mala hierba, que dicen que nunca muere.

Primavera, ¡llega pronto!

Madame Butterfly (Gallecs)

Mariposa del Butterfly Park

Estoy deseando que llegue la primavera para recordar los olores de los árboles en flor, como el del naranjo, o el intenso olor del jazmín. También porque es una época del año en la que los campos están verdes, los almendros en flor, los bichitos se dejan ver tras el frío invierno, las flores despiertan cada nuevo día, los jardines botánicos están en todo su esplendor y hasta la luz del cielo es diferente.

Estas fotos,  de alguna manera, son la reprentación mental que tengo de la primavera: flores y mariposas.

Ah, las mariposas, siento una especial predilección por las bellas y frágiles mariposas. Sin duda, es uno de los insectos más bellos del planeta tierra. Esta predilección ha ido in crescendo con el tiempo, sobre todo desde que fui al Butterfly Park. Visita que recomiendo a todo el mundo.

Estoy deseando que llegue el buen tiempo para volver a cazarlas con el objetivo de la cámara. Algo inofensivo 😀